DSC00441.JPGDSC00479.JPGDSC00575.JPGDSC00578.JPGDSC00621.JPGDSC00700.JPGDSC00775.JPGDSC00809.JPGDSC00822.JPGDSC00945.JPGDSC00971.jpgDSC01013.JPGDSC01244.JPGDSC01318.JPGDSC02318.JPGDSC02640.JPGDSC02722.jpgDSC02853.JPGDSC02861.JPGDSC03677+.jpgDSC03683+.jpgDSC03940.JPGDSC04409.JPGDSC04461.JPGDSC04479.JPGDSC04623.JPGDSC04658.JPGDSC04723.JPGDSC05488.JPGDSC05876.JPGDSC05991.JPGDSC06019.JPGDSC06410.JPGDSC07114.JPGDSC07767.JPGDSC07984.JPGDSC08124.JPGDSC08296.JPGDSC08598.jpgDSC08613.jpgDSC08652.JPGDSC08694.JPGDSC08744.jpgDSC08809.jpgDSC08961.JPGDSC09987.JPGDSCF0035.JPGIMG_0333.JPGbajki_z_internatu.jpgg1.jpgg11.JPGg2.jpgg22.JPGg3.jpgg4.jpg

1918-2018

STO LAT ODZYSKANEJ NIEPODLEGŁOŚCI

 

 

 

NARRACJA PIERWSZOOSOBOWA - NA LOGOPEDYCZNYCH ZAJĘCIACH OTWARTYCH

 

Tym razem  dwie nauczycielki - pani Basia i pani Małgosia – miały okazję zapoznać się z metodą opowiadania historyjek obrazkowych i  słuchowych- wykorzystując gramatyczną formę pierwszej osoby. Uczniowie z klasy 3d i 7d - z dużym zaangażowanie przyglądali się poszczególnym elementom obrazkowym – nadając im celowane, pozbawione emocji wewnętrznych – tytuły. Pochwalili się również umiejętnością dostrzegania szczegółów na ilustracjach, a przede wszystkim nazywać je.

                                                                                                                                                     Zbyszek Rytlewski